7 Toelichting verplichte visualisatie-opdracht (examen)
Vóór je van start gaat met de examenopdracht, is het belangrijk deze opdracht te kaderen. De visualisatie-opdracht die je zal maken is immers niet zomaar een (fictieve) opdracht...
Situering opdrachtgever voor deze visualisatieopdracht

Situering opdrachtgever voor de verplichte visualisatie-opdracht (examen)
https://www.onlinehulp-arteveldehogeschool.be/onlinehulponderzoek/vlaams-actieplan-onlinehulp/
- De eigenlijke opdrachtgever van de examen-opdracht bestaat uit een team van collega-docenten van de opleiding Sociaal Werk van de Arteveldehogeschool:
- Philippe Bocklandt
- Martine De Zitter
- Saskia Saelens
- Deze collega's zijn betrokken in de voorbereiding (bouwstenen) van het Vlaams Actieplan Onlinehulp.
- De verplichte visualisatie-opdracht voor het examen heeft rechtstreeks betrekking op dit project.
- De boven vernoemde collega's zullen jureren bij de eindbeoordeling van de visualisaties.
- De mondelinge verdediging van je visualisatie vindt plaats op dinsdag 21 januari 2014.
(precies tijdstip en lokaal nog te bepalen)
In groep of individueel (zelf te bepalen)
- Deze opdracht is individueel of in groep (max. 4 personen) te maken. Kies zelf wat jou het beste ligt!
- Je inbreng in de opdracht zal je verdedigen op het mondeling examen van 21 januari 2014.
- Er wordt verwacht dat iedere student (minstens) 6 uur tijd (incl. zelfstudie) besteed aan de examenopdracht.
- De uitwerking van de opdracht is in te dienen tegen de laatste dag van december.
- Je hebt de keuze tussen 2 opdrachten. Of inspiratieboom. Of sociale kaart.
(telkens keuze A, B of C, zie volgende pagina's)
Door te nemen achtergrondinformatie

Brochure Draagvlak, dromen en drempels voor onlinehulp in Vlaams Welzijnswerk (pdf-kopie brochure)

Rapport van het Tetra-project Multichannel E-hulptechnologie (pdf-kopie rapport)
- Onderstaande informatie kan je als achtergrondinformatie gebruiken voor je visualisatie-opdracht.
- Neem zeker de tijd om de relevante info voor je opdracht (zie verder) door te nemen en rustig te bestuderen.